Ny visuel identitet og website til nordisk konsulenthus

intenz

Visuel identitet / corporate website


Konsulenthuset intenz hjælper virksomheder i hele Norden med at få mennesker og organisationer til at vokse og skabe glæde, performance og resultater gennem kompetencerne strategi, kultur, ledelse, salg og måling. Et af intenz' eget vigtigste markedsføringsredskaber er at producere frit tilgængelige artikler og videoer og indbyde til gratis inspirationsseminarer: ”Konsulentbranchen kan for nogen være en luftig størrelse. Vores seminarer er en mulighed for at komme og mærke intenz. Det er vores showroom,” fortæller Sandra Houmann, konsulent hos intenz. 

Men intenz var låst i et gammelt website, der ikke kun var rodet, men også gjorde det svært for kunderne at finde og tilmelde sig seminarerne. Samtidig følte intenz, at den visuelle profil ikke repræsenterede deres identitet, og at der var behov for at forny den. På baggrund af en grundig identitetsanalyse og brugertests præsenterede Cadesign form et komplet redesign af intenz' website. Cadesign form strukturerede og overskueliggjorde det enorme artikel- og videoarkiv og gjorde hjemmesidens navigation intuitiv for enhver. Udover at bringe intenz' seminarer frem i forreste række, integreredes få, men effektive, virkemidler, der gjorde dem umulige at overse.

Men det var langt fra alt. Cadesign form pakkede det hele ind i en ny, stærk visuel profil, der understøtter intenz' kerneværdier og formidler konsulenthusets sande jeg - en profil, der siden er benyttet i alle intenz' online og printede materialer. 

”Cadesign form skulle tænke ambitiøst for os. Tænke ud af boksen. Og det har vi fået sindssyg god respons på. Rigtig mange oplever, at det, der er på hjemmesiden, det er også dem, de møder,” fortæller Sandra Houmann glad. Og hvis den mundtlige feedback ikke er overbevisende nok, så taler tallene for sig selv. intenz' nye website er gået fra 11.000 til 32.000 besøgende pr. halvår, og tilmeldingerne til de gratis seminarer er steget med hele 240 %. 

"Lige nu er det vores artikler og seminarer, der bliver læst mest,” fortæller Sandra Houmann og afslutter:
”Vi er meget, meget glade.”

http://www.intenz.com/